Blogger templates

Sunday, August 4, 2013

new songs: 1


Een nieuwe rubriek op mijn blog; Nieuwe liedjes die van een bekende artiest zijn. Liedjes die je waarschijnlijk nog niet kent en misschien wel eens populair zouden kunnen worden, of juist een grote domper vergeleken met zijn/haar vorige hit waarmee diegene beroemd is geworden. Laat me weten wat je van deze rubriek vind!


Naughty Boy- Lifted ft. Emili Sandé
Een nieuw liedje van Naughty Boy, de zanger van het liedje "La La La" wat een grote hit was in Nederland. Persoonlijk vind ik "lifted" iets minder leuk dan "La La La" maar het is zeker een leuk liedje!


Birdy - Wings
Ook birdy heeft weer een nieuw liedje, "Wings". De eerste keer dat ik dit liedje luisterde dacht ik eigenlijk dat het een beetje een saai en sloom liedje was. Maar na hem drie keer geluisterd te hebben valt dat eigenlijk wel mee.

Before You Exit - I Like That
Deze is eigenlijk niet zo nieuw, maar dit groepje ken je misschien nog niet; Before You Exit. Het liedje had zo door One Direction gezongen kunnen worden. Ik vind de groep er heel veel op lijken! Wat vind jij?

Enrique Iglesias - Turn the night up
Een leuk nummer!

Hebben jullie nog leuke nieuwe nummers?

1 comment:

  1. Leuke rubriek! Zeker vaker doen (:
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    ReplyDelete